KONTORRYDNING OG KONTORAFFALD

Rydning af kontor og kontoraffald

Rydning af kontor og kontoraffald

Mange virksomheder oplever situationer, der kræver rydning af kontorer og kontoraffald. Måske har virksomheden oplevet stor vækst og har ansat mange medarbejdere, der medfører et behov for at skifte lokalerne ud med nogle nye, der kan rumme flere ansatte. Det kan også være, at I blot trænger til at skifte det gamle kontorinventar ud med nyt, og derfor har behov for at få ryddet kontoret og fjernet erhvervsaffald. Uanset årsagen, er der ingen tvivl om, at tømning af lokaler er tidskrævende og medfører håndtering af en stor mænge affald.

I en travl hverdag ligger vi ikke mærke til, hvor mange paparier og fyldte mapper vi får samlet sammen på kontoret. Selvom vi lever i en digital verden, hvor behovet for papirer er reduceret markant, har mange virksomheder stadig behov for at have vigtige aftaler og følsomme informationer på print. I forbindelse med flytning af lokaler, dukker der derfor ofte en masse papirer og mapper op, der ikke er behov for at medbringe i de nye lokaler. Kombineret med de mange møbler, der skal fjernes fra lokalet, kan det for mange virksomheder forekomme som en uoverskuelig opgave at finde tid til at rydde kontorlokalerne. I en travl hverdag, hvor ordrerne står i kø, er det nemlig svært at trække stikket for at give plads til flytning. Med professionel hjælp fra Skraldebilen, kan i sikkert overlade rydning af kontor og kontoraffald til vores dygtige personale. Vi specialiserer os i at udføre store og mindre opgaver i forbindelse med kontorrydning for både store og små virksomheder, og sørger for at tømme jeres kontorlokaler for kontorinventar som kontorstole, skriveborde og reoler.

Sikker håndtering af inventar og fortrolige papirer

Hos Skraldebilen vægter vi kundens tillid højt. Derfor indgår vi i tæt dialog med dig omkring rydning af dit kontor, så du trygt tør overlade opgaven til os. Under kontorrydningen kan du være sikker på, at vi passer på jeres kontormøbler og inventar, så vi undgår at noget går i stykker. Har I brug for hjælp til at fjerne elektronikaffald som computerskærme, harddiske, printere mm., står vi klar til at håndtere dette – dog med et mindre bortskaffelsesgebyr. Har I behov for at bortskaffe papirer med fortrolige oplysninger, kan vi sikkert bortskaffe disse ved hjælp af makulering. Herved undgår i at bruge tid på, at bortskaffe hemmelige papirer, og kan trygt overlade disse til vore professionelle team, der garanter en professionel og sikker håndtering heraf. Med hjælp fra os, kan I derfor nemt rykke til nye lokaler uden at fjerne vigtige ressourcer fra jeres kerneopgaver.

Lad os tage skraldet

Undgå at spilde kostbar tid på bortskaffelse af erhvervsaffald, for vi har priser helt ned til 549 kr. Indgår vi aftale omkring flere afhentninger per måned, tilbyder vi endda gode rabatter. Kontakt os derfor for en uforpligtende samtale, hvor vi sammen kan skræddersy det rette tilbud til jer. Vi tilbyder samlede løsninger, der inkluderer tømning af kontor, oprydning, slutrengøring og bortskaffelse af affaldet. Vi kan også tilbyde flytteservice. Hos os kan I derfor få hjælp til hele flytteprocessen, hvilket sikrer jer en nem og professionel flytning til nye lokaler.

Går i og overvejer at komme af med noget erhvervsaffald, eller mangler hjælp til at flytte, så kontakt os allerede i dag på enten tlf. 7199 1067 eller via nedenstående bookingformular - og lad os finde en løsning sammen!