AFHENTNING AF KONTORARTIKLER

AFHENTNING AF KONTORARTIKLER OG KONTORMØBLER

Vi tager os af dine kontorartikler

Hvis du står med en masse kontormøbler og kontorartikler, men har besvær ved at finde tid eller kræfter til at bortskaffe dem, så kontakt Skraldebilen! Vi står altid klar med en hjælpende og professionel hånd, så dit kontor kan blive klar til nyt møblement og design. Det skal i hvert fald ikke være bortskaffelsen eller afmonteringen, der skal stå i vejen for dine eller virksomhedens kontordrømme.

Vi kører ud til alle genbrugsstationer i København og på Sjælland og er derfor den lette løsning for dig. Vi er der for at løfte byrden fra dine skuldre og gøre livet lettere for dig og din virksomhed!

Service for private og virksomheder

Vi henter og afmonterer kontormøbler og kontorartikler både hos private hjem samt virksomheder – intet er for stort eller for småt, om det så er én kontorstol eller tyve, som skal bortskaffes. Vi er altid parate til at påtage os hvilket som helst projekt, og er altid godt bemandet til opgaverne. Vi mener nemlig, at service er mere end bare ét ord på syv bogstaver – det er en vigtig bestræbelse, som alle firmaer burde opfylde. Alle parter skal kunne gå fra opgaven med et tilfreds smil og en byrde mindre på skuldrene.

Vi tilbyder sågar også afhentning af elektronikaffald såsom computerskærme, printere, kopimaskiner, harddiske og meget mere, og sørger for, at det bliver sorteret korrekt på genbrugsstationen. Du skal blot skrive en mail eller ringe til os. Så finder vi sammen en løsning, så du ikke længere skal bekymre dig over dine kontorartikler, møbler eller elektronikaffald.

Du kan altid tjekke vores tilbud, hvis du ønsker andre services eller ydelser fra os. Vi håndterer alt slags affald, afhentninger og afmonteringer, hvor prisen altid bliver forudbestemt, så du undgår at få en ubehagelig overraskelse. Vi tilbyder nu også forskellige muligheder af slutrengøring, som er tilpasset dine ønsker og behov.

Kommunikation og en god dialog er yderst vigtigt for vores fremtidige samarbejde. VI vægter kundens tillid højt og ønsker kun at tilbyde dig en god og hurtig service, så du vil kontakte og bruge os igen. Det skal være et win-win samarbejde for begge parter. Derfor går vi langt for at tilbyde dig en skræddersyet løsning, der opfylder dine behov.

Vi venter kun på dig og dit opkald

Hvis du har spørgsmål angående vores tilbud eller priser, kan du altid kontakte os på vores telefonnummer 71 99 10 67, hvor vi står klar til at modtage dit opkald alle ugens dage fra 8.00 – 21.00. Vi ønsker nemlig at tilbyde en god service 24 timer i døgnet. Du kan også kontakte os på vores mail, hvis det er lettere for dig. Det er også muligt at booke en afhentning med det samme, hvis du er klar til din afhentning af kontoraffald. Vi stræber efter at svare tilbage på mindre end to timer.

Vi står klar med åbne arme og et smil på læben. Alt du skal gøre er at ringe eller maile efter vores hjælp, og så kommer vi som kalden.